Onkyo 665 Watt 7.2 Channel Network A/V Receiver

Onkyo 665 Watt 7.2 Channel Network A/V Receiver
alaAverage 5

3 evaluaciones

Nov 2024

alaTest ha recogido y analizado 3 comentarios relacionados al producto Onkyo 665 Watt 7.2 Channel Network A/V Receiver. En promedio, la calificación para este producto es 5.0/5, al ser comparado con la calificación 4.1/5 de otros productos en la categoria productos.

En promedio, los usuarios valoran este producto en 100/100.

Analisis de Comentarios

(Basado en 3 comentarios)

Evaluaciones de los usuarios  

Descargo de responsabilidad:

A continuación se muestra una lista de las revisiones para este producto o similares. Si usted piensa que esta agrupación es incorrecto por favor haga clic aquí para la bandera.
Lea más en nuestra FAQ’s página.
Mostrando 1 - 3 de 3 Mostrar Evaluaciones: En español | Todas las evaluaciones

Comentario de Usuario (fingerhut.com)

great product

 

Price was a little more than I wanted to spend. But the receiver is well worth every penny. Sounds Awesome with my Yamaha surround speakers and 2 Polk powered subs. Easy hook up and all around great purchase. Highly recommend!!

Dic 2013

Comentario de Usuario (fingerhut.com)

AWESOME!!!!! I LOVE IT

 

I have been an audio fan for decades, Video is secondary for me but I love good surround sound as well. I have been a fan of vintage audio and have been disappointed with modern equipment till I found this receiver. I have a vinyl/record collection and...

Sep 2013

Comentario de Usuario (fingerhut.com)

Don't second think it.. just buy it!

 

I had my reservations about paying this much money for a receiver... but I really wanted a network receiver. I am so happy that i went through with the purchase. This receiver sounds amazing. Set -up was a breeze. Network and Bluetooth technologies...

Ago 2013

Comparación de precios para Onkyo 665 Watt 7.2 Channel Network A/V Receiver

No hay precios para este producto

Los mejores 5 Receptores & Amplificadores

Receptores & Amplificadores Similares

  • Misma
    marca