Conia M220

Conia M220
alaAverage 1.4

3 evaluaciones

Dic 2024

alaTest ha recogido y analizado 3 comentarios relacionados al producto Conia M220. En promedio, la calificación para este producto es 1.4/5, al ser comparado con la calificación 3.8/5 de otros productos en la categoria Reproductores DVD.

En promedio, los usuarios valoran este producto en 27/100.

Analisis de Comentarios

(Basado en 3 comentarios)

Evaluaciones de los usuarios  

Descargo de responsabilidad:

A continuación se muestra una lista de las revisiones para este producto o similares. Si usted piensa que esta agrupación es incorrecto por favor haga clic aquí para la bandera.
Lea más en nuestra FAQ’s página.
Mostrando 1 - 3 de 3 Mostrar Evaluaciones: En español | Todas las evaluaciones

Comentario de Usuario (productreview.com.au)

Terrible

 

good for 12 months, one can buy better, the issue of the drive motor not being of adequate quality makes the unit technically useless.

Cheap, good quality playbac when working....

the drive motor for spinning the disk wears out in 12-18months, replace the motor another 12 months, replace the motor anothe 6 months. The motor to drive the DVD disks in faulty, buth that does not worry the manufacturer.

Nov 2007

Comentario de Usuario (productreview.com.au)

Bad

 

The good, well for $50 bucks...not bad for 12month. The bad, after three players..at a total of $150 could of brought a better player. the prob...stops playing dvd's after wear&tear usually after 10-12months. 3strikes and ur out conia!!!!! bt $50bucks...

Mar 2007

Comentario de Usuario (productreview.com.au)

Terrible

 

this player has quality issues - playback picture is brilliant but it will stutter every now and then on almost all DVDs. Not a reliable technic inside..

small footprint, easy to set up, and a very good picture quality.

tends to stutter/pause while playing DVDs

Sep 2006

Comparación de precios para Conia M220

No hay precios para este producto

Los mejores 5 Reproductores DVD

Reproductores DVD Similares

  • Misma
    marca