DSE 5-Disc Micro Hi-Fi Stereo with USB Recording

DSE 5-Disc Micro Hi-Fi Stereo with USB Recording
alaAverage 4

2 evaluaciones

Dic 2024

alaTest ha recogido y analizado 2 comentarios relacionados al producto DSE 5-Disc Micro Hi-Fi Stereo with USB Recording. En promedio, la calificación para este producto es 4.0/5, al ser comparado con la calificación 4.2/5 de otros productos en la categoria Sistemas de Sonido.

En promedio, los usuarios valoran este producto en 80/100.

Analisis de Comentarios

(Basado en 2 comentarios)

Evaluaciones de los usuarios  

Descargo de responsabilidad:

A continuación se muestra una lista de las revisiones para este producto o similares. Si usted piensa que esta agrupación es incorrecto por favor haga clic aquí para la bandera.
Lea más en nuestra FAQ’s página.
Mostrando 1 - 2 de 2 Mostrar Evaluaciones: En español | Todas las evaluaciones

Comentario de Usuario (productreview.com.au)

Good

 

Overall I am very happy with the device. I used it for a house party and the volume and sound quality was amazing for a small device. Very affordable price and it is a quality system! I recommend this to anyone who loves an affrodable system.

I love this device it has all the features I wanted in a mini sound system. The playback of Mp3 and cd's is superb quality and I love the speedy loading times between discs and individual files. I managed to fit 200 songs onto one mp3 disc and I did...

Would have liked to have a choice of colors but no big issue.

Abr 2009

Comentario de Usuario (productreview.com.au)

Good

 

It's an all-in-one gadget. I can enjoy great music with superb quality, I can also record different types of audio files, and its modern look keeps up with the times. The 5-CD disc changer is really a convenient feature, and Radio

5 CD Disc Changer. Radio

Kinda bulky when brought outdoors, but it's not a major flaw.

Abr 2009

Comparación de precios para DSE 5-Disc Micro Hi-Fi Stereo with USB Recording

No hay precios para este producto

Sistemas de Sonido Similares

  • Misma
    marca