Q Acoustics M3 Soundbar

Q Acoustics M3 Soundbar
alaAverage 4

2 evaluaciones

Nov 2024

alaTest ha recogido y analizado 2 comentarios relacionados al producto Q Acoustics M3 Soundbar. En promedio, la calificación para este producto es 4.0/5, al ser comparado con la calificación 4.2/5 de otros productos en la categoria Sistemas de Sonido.

Analisis de Comentarios

(Basado en 2 comentarios)

Evaluaciones de los expertos  

Descargo de responsabilidad:

A continuación se muestra una lista de las revisiones para este producto o similares. Si usted piensa que esta agrupación es incorrecto por favor haga clic aquí para la bandera.
Lea más en nuestra FAQ’s página.
Mostrando 1 - 2 de 2 Mostrar Evaluaciones: En español | Todas las evaluaciones

Comentario de experto escrito por : Mike Mettler (hiresaudiocentral.com)

Gear Review: Q Acoustics M3 Soundbar - Hi Res Audio Central

 

Story by Andy Boxall, via our site partner, Digital Trends / It's always heartening to see a revised product come along that addresses some of the issues we had with a previous model. That's certainly the way we felt when first hearing about the Q...

May 2017

Comentario de experto escrito por (avforums.com)

Q Acoustics M3 Soundbar Review

 

The M3 from Q Acoustics promises to upgrade the sound quality from your flat panel TV without making any outlandish claims of surround sound immersion....

Very good sound quality at reasonably loud volumes ; Excellent replacement for the TV speakers if space is tight ; Reasonable music performance from Bluetooth sources ; Easy set up with ARC HDMI

Stereo separation and soundstage is restricted to the width of the soundbar

While there are debates to be had about soundbars trying to offer immersive surround sound like Dolby Atmos at higher price points versus a dedicated home cinema set up, at the level where the M3 operates it offers a solution for those simply wanting...

Comparación de precios para Q Acoustics M3 Soundbar

No hay precios para este producto

Sistemas de Sonido Similares

  • Misma
    marca